Doe mee!

D66 is met twee zetels vertegenwoordigd in de Gorinchemse gemeenteraad. Met ruim 60 leden zijn we een actieve partij. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste leden die zich willen inzetten. Benieuwd hoe je mee kunt doen? Op deze pagina vind je de mogelijkheden. Word lid en doe mee!

Activiteiten

D66 Gorinchem organiseert het hele jaar door activiteiten. Elke tweede vrijdag van de maand is er in elk geval een Politiek Café over een actueel politiek onderwerp.  Je vindt een volledig overzicht van de geplande activiteiten in de agenda. Bijna alle activiteiten zijn ook toegankelijk voor niet-leden. Kom dus gerust eens langs!

Campagne

Ook buiten de verkiezingen om voeren we campagne. Democratie zit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We willen de discussie aangaan en onze standpunten uitdragen. In tijden van verkiezingen, maar ook daarbuiten. Vrijwilligers zijn hierbij van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Zin om je steentje bij te dragen in de campagne? Neem contact op via info@d66gorinchem.nl.

Laatst gewijzigd op 8 juli 2018