dinsdag 26 juni 2018

Studenten NT2-klas bezoeken met D66 gemeente

Op 25 juni was de NT2-klas van het DaVinci College op uitnodiging van D66 Gorinchem te gast in het Gorinchemse gemeentehuis. Samen met de wethouders Kraaijeveld en Van Doesburg en met de heer Lopulalan van het team Burgerzaken heeft Ilhan Tekir de studenten geïnformeerd over het werk van de gemeente.

Op 19 maart was het campagneteam van D66 Gorinchem, samen met Tweede Kamerleden Kees Verhoeven en Monica den Boer, op bezoek bij het DaVinci College. De studenten wilde alles weten, maar de tijd was te kort. Er werd een afspraak gemaakt om met de klas naar de fractie van D66 in de Tweede Kamer te gaan. Helaas is die reis in dit studiejaar niet meer gerealiseerd, maar het ging niet stilletjes voorbij! Op 25 juni jl. zijn de studenten op werkbezoek geweest in het gemeentehuis. Het was een groot succes.

D66 wil een levendige democratie. Een levendige democratie vraagt om actief burgerschap van alle Gorcumers. Meedenken, meedoen en meebeslissen in je eigen stad willen we mogelijk maken voor alle inwoners. Wij vinden het belangrijk dat een diverse groep Gorcumers bij de lokale democratie betrokken wordt, juist ook de groepen die meestal niet als eerste hun stem laten horen. Gorinchem is van alle Gorcumers! We zijn blij dat we het werkbezoek van deze NT2-klas hebben kunnen ondersteunen.