zondag 3 september 2017

Campagne GR2018 gestart

Op zaterdag 2 september jl. zijn de fractie, het bestuur en het campagneteam bijeen geweest in het Natuurcentrum Gorinchem om de campagne voor de gemeenteraadsverkiezing vorm te geven.

Onder leiding van Ilhan Tekir en Caroline Verduin (bestuurslid Communicatie en Campagne van de Regio Zuid-Holland) is gewerkt aan een succesvolle campagne. Na een korte blik op het campagnenieuws is de groep snel aan de gang gegaan met een ludieke werkvorm voor het bepalen van de belangrijkste pijlers in de campagne. De vliegtuigen vlogen in het rond. Afrondend is gesproken over de inzet van de verschillende campagnematerialen en de samenstelling van het campagneteam.

“Fantastisch om met zoveel actieve leden te werken aan het programma en de campagne!” (Arnie Faro, lijsttrekker)

Of je nou veel tijd hebt of weinig: alle hulp is welkom! Meld je daarom vandaag nog aan als vrijwilliger via info@d66gorinchem.nl We houden je via e-mail op de hoogte van alle activiteiten die de komende periode plaatsvinden. Wil je eerst meer weten over de tijdsinspanning en wederzijdse verwachtingen? Neem dan even contact op met ons ons.